Svettas du än?

WIHO jag orkade hela dagen i skolan, men gjorde inte så mycke, satt bara där med min klass å såg söt ut, ingen som gör nånting ju! Men gör inte mej nånting, efter skolan gick Emelie med mej hem, för vi trodde vi skulle träna boxning på kvällen, men tydligen inte.. Så vi började kolla på filmen "Wild Child" haha kul film! Just jaa! Emelie å jag har gjort ett spel, haha eller vi ska göra det imorrn, mer säger jag inte! Hihi men kommer bli kul! Sen gick jag med henne ner till coop, vi skulle hälsa på Linda, men hon har ju rast hela tiden, du kommer få sparken om du fortsätter så gullet! Sen fick man skjuts hem av Emelies pappa, vill inte gå i det här vädret! Nu sitter jag här å funderar om jag ska plugga eller kolla på andra avenyn? Ja väljer nog inte plugga! Å imorrn har jag matte prov, typ de som kommer bestämma mitt slut betyg, YEY! Usch orkar inte med nånting just nu! Känns oxå som om att jag är osams med någon, du vet nog vem jag menar, men så är det inte? Vi har bara haft dåliga dagar, visst? pussss



Postat av: Linda

Äsch, vaddå jag hade ju bara en kvarts rast. :M

2008-12-08 @ 23:20:20
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0