Ta dej jävla Joonas, nu är jag sur!

Ja vi kan väl börja igår runt 5 tiden, gick å mötte Linda för vi skulle med bussen till stan, hem till bobo på förferre! Haha när vi sitter på bussen till konsum på vänster sida efter rondellen så ringer vi Emelie å frågar "Om hur många minuter ska vi trycka" Emelie visste inte, så vi ba tröck när vi kände fört! Gick ju great! Sen fick vi gå som ett C eller nått, jag ville bara ha hår spray! Men tillslut kom vi hem till bobo, gud så söt vovve! Iaf så hade jag roligt, sen klämde vi in oss i kockens bil, så körde han ner oss till stan, sen gick vi in på konrad, innan 10 så vart gratis, skönt de! Väl där inne så var de väl inte så jätte mycke folk? Men sen kom det mera och Rickard å Joonas kom oxå, fick ett mess "vi är inne nu" så gick runt å letade efter dom, sen ba står dom där! Oj va glad jag blidde! Inte sätt dom på år å dagar! Hade iaf en as rolig kväll men mina frends!

Och jävla joonas! Vi är inte vänner nå mer försn du har bett om ursäkt!? Han ville inte vara kvar i hallsta så dom åkte hem för nån timme sen?? Jaha :O värt att betala 1200 för att inte ens vara här i 24 timmar? Aja men joonas ville hem å rickard hade väl inget annat val än att åka med, men han ville stanna, å de va roligt å träffa den pricken, kom snart ner igen!

Idag vette fan vad som händer? Godis å film, jaja! Snart julafton oxå, å inga klänningar utanför min dörr! Hahha bilden är 1½ år gammal! Och jag älskar den! 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0