50 Frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 18,28 kronor
2. Har du fått en kyss den senaste  veckan? Ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Idag, ja vaknade nyss, å somnade ensam igår natt
4. Hur lång är du? 1,64
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Never back down
6. Hur löd ditt senaste sms? Som jag skickade eller fick? Skickade: Anna idag får jag säga det: Imorrn är det julafton :D och fick: Puss puss från gus
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Han ser man inte ofta iaf
9. När såg du senast din mamma? igår kväll innan vi sa god natt
10. Icke godkänt i något ämne? Öhm.. typ engelska A engelska B matte A rättskunskap nå handelsämne, svenska?
11. Mvg i något? Bild och infoblabla å lauatobla bla..
12. När vaknade du idag? halv 10
13. Vilken är din favoritplats? Med någon mysig
14. Vilken plats föredrar du minst? I sopprona !
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I något fint hus utomlands, med en rik pojkvän och 2 barn, haha iaf i mina drömmar.
16. Hur stor är din säng? 120
17. Vad sover du i? Trollor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
19. Var har du bott/bor? Bäckgatan 11 och nu på baldersvägen 7a
20. Tycker du om kinamat? Fyfan! Blir man inte vad man äter?
21. Tycker du om kaffe? Äckligt, bläk
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy eller tee
23. Kan du spela poker? Jag vinner ju alltid!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nee typ bara jag
25. Vill du ha barn? ja 2 st
26. Kan du några andra språk än svenska? svenska och svengelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och hoppas jag slipper de
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Både och, bassängen e mysig, men havet är stort och farligt, men har man någon att krama så går havet lika bra som bassängen.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Det jag vill
30. Äger du dyrbara smycken? Mitt guld halsband och guld armbandet, som jag alltid har på mej
31. Kan du rulla med tungan? Neee va e de för strunt köp en get
32. Vem är den roligaste människan du känner? Hhahaha det är nog mej själv (A) Men även mina vänner! Och vi får ju inte glömma familjen å släkten som hör till!
33. Vad har du för ringsignal? Orkar inte kolla, men typ nå bra
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Joo de tror jag, men inget jag kan ha nu
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en on/off knapp på min strömbrytare
36. Kan du byta olja på bilen? Ba hälla i lite?
37. Vilken var den senaste boken du läste? Typ "E som i Extas" läste den typ i 8:an Första och sista  bok jag har läst
38. Dansar du i bilen? Till sälen kommer jag göra
39. När var du i kyrkan senast? Öhm.... när jag försonades med han där uppe
40. Hur många hål har du i öronen? 3 men har haft 5
41. Har du någon piercing? tungan å 4 i naveln
42. Har du någon tatuering? Nej men de kommer med åren
43. Har du provat droger? När vi åker med klassen till . . . . . så kommer jag, hahahha nej då
44. Röka eller snusa? Jo men kan inget av de
45. Hur gammal är den äldsta du kysst? Öhm... kanske 22-23?  jag har väl ingen aning :D
46. Har du pojkvän/flickvän? Nej jag har mej själv
47. Har du ett bra sexliv? Underbart !
48. Vad är ditt mobil nummer? typ... 10 siffror
49. Vad ska du göra ikväll? Dona Annas julklapp
50. Har du några syskon? 2 st bästa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0