Julafton är slut för i år!

Hopp nu är julafton slut för det här året! Sorjligt tycker jag, jag älskar ju julafton, men det börjar närma sej sälen och nyår!

Min julafton började med att mamma kommer in kl 9 å skriker att det snöar, jag springer upp fort som fan från den varma sköna sängen å ställer mej vid fönstret å kolla, å leer! haha helt underbart att det snöar just på julafton, men inte så mycke, men en bra början! Sen började jag dona mej, runt 11 kom Fredrik hit och vi bytte julklappar, men vi sa att vi skulle öppna dom på kvällen, men oj så nyfiken jag va, mini paket! Sen skjutsade han mej hem till Bettan, lockade fias hår i 2 timmar! Sen kom hela släkten och vi började käka, sen efter 3 köttbullar, 2 prinskorvar och en potatis, så satt man 2 timmar å väntade på att kalle skulle börja så man fick sina julklappar sen, ah tillslut så va kalla oxå slut, å man fick sina klappar, YEY, vill ni veta vad jag fick? jag skriver iaf, jag fick: presentkort på HM, en klippning, as sköna sockor, en meters långa sugrör, matchande BH och trollor, presentkort på make up store, en t-shirt, hudkräm, akvarellblock + penna, parfym, en klänning från kina, hahah men den har inte kommit hem än, typ det jag fick, tack tack tack så himla mycke, blidde jätte glad :D Sen öppnade jag den där mini julklappen från Fredirk, och det va en hundralapp som han hade klippt ur ett hjärta i, hahah bara han skulle komma på en sån sjuk grej! Men ja tycker de va gullit :) och belv jätte glad, jag ska rama in den sen.. Å min present till honom var en hemma gjord norge mössa, å jag tror han vart skit glad, haha! Kvällen fortsatte med lite spel å gröt, iår vart de att åka hem ganska tidigt, inte vet jag varför? PANG så va alla hemma..? Lite tråkit tycker jag, men Fredrik kom å gjorde mej lite sällskap, kollade typ bara på tv, men de va mys..

Lägger upp lite bilder senare, eftersom min data e dum i huvet så Fia har alla bilder! Så kika in senare PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0