8 December

Ville verkligen inte gå upp imorse, men ligger så himla mycke efter nu å IG varningar säkert i allt, så satte upp mitt flottiga hår i en boll på huvet, å drog på mej mina mjukisar med hål mellan bena och på med min smutisga tröjja, borstade mina gaddar och gick till skolan, och här sitter jag nu och har engelska, hahah ska skriva om filmen frankenstein som vi såg förra veckan. Och min engelska är nog den bästa nånsing, tar ett ord i taget och dom orden jag inte hittar skriver jag på svenska! Men vågar inte visa allt jag har skrivit här, för då kommer ni bara skratta åt mej! Men ska lämna in det till Nisse B snart och se hur mycke fel jag har! Och nästa lektion vi har är med Britt, herregud orkar inte den människan, så hoppas Emelie kommer snart, hon har nog försovit sej, för tänker inte gå dit själv! Då går ja hem, men måste gå så hoppas hon kommer snart.


Postat av: Anonym

karin jag vill slicka ditt flottiga hår

2008-12-08 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0