Vitt ute!

Haha jag frågade nyss Aleks: Vem tror du vinner idol imorrn?
Aleks svarar: Hm.. jag tror Kevin eller Alice vinner

Hahhaa vafan de e ju bara dom kvar! Lost unge ;)

Eftersom jag är sjuk så har jag inte gjort så mycket idag, sovit å kollat film typ, pluggat lite matte oxå, men har mer än hälften kvar, å de måste in på tisdag.. Sen prov på måndag! Som jag måste klara, annars måste jag lämna tillbaka pennan till britt, å har inte råd att köpa en ny, haha! Hjälpte Aleks å göra pepparkakshus nyss, eller hjälpte å hjälpte, ja ville göra de, vi brukar göra ett varje år så! Riktigt snyggt vart de!

Imorrn blir det skolan, har en lektion sen ska vi kolla på lucia, sen hem å äta sen till nibble å kolla på lilla Emilies lucia! Ungen e 3 år och sjunger lucia sånger på ren engelska, de får man ju inte missa! Sen på kvällen ska jag leka med gullet! Men hörs imorrn pusspuss





Postat av: Guz

alla polly godisar är väl redan uppätna eller? :D

2008-12-12 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0