8

Jaaaa nu ska jag berätta om våran kryssning med blondinbella, hahha det känns lite som om ett förhör i rätten just nu, för emlie å linda har redan bloggat om kryssningen, å nu ska jag me göra de... Får se om vi säger lika eller om åklagaren har några frågor.. Hahaha...

Iallafall åkte vi till stan halv 3 tåget, sandra emelie å linda åt sallad på vivaldi, och jag tittade på, vill inte äta där, sen vart de buss till stockholm, sen på båten! Gick till hytten å sen utforskade vi båten, linda fick en gratis sminkning å vi andra donade oss í hytten, sen vare ba å gå till champangen som blonbella hade anordnat, träffade även henne, övertrevlig och söt tjej.. Inte alls så hemsk som alla tror.. Sen vare buffe halv 10, ja å emelie åt nog mest glass.. MUMS! haha sen börjde vi supa, ja drack ett glas champange, ett halft glas vitt vin och en gin, sen höll jag på att spy!! Pågrung av att ja inte ätit speciellt mycke och äter mina jävla piller! Trots de lilla jag drack så mådde jag skit dagen efter.. skratta inte åt mej!

Orkar inte skriva så mycket, men skit kul vare! Ja å sandra har nog aldrig haft så roligt åt varandra som vi hade på båten, bäst humor! Men du sandra "ååh jag känner mej så underlig, POFF! " hahaha ojoj ja flyger iväg! HUMOR SÄGER JAG BARA!

Alla 8 bilder finns på min bilddagbok, BKLK och sen på lindas bdb som heter Ljansson
Kika och kommentera där..

Skönt å vara hemma, men sjukt kul på havet hade vi!




    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0