En månad kvar!

Rättskunskap nu, suger pung, har inte gjort nånting på hela letionen, haha kollar massa bloggar när britt kollar bort! Sen snackar vi massa om julen, å den nya julkalendern verkar skit, "skägget i brevlådan" eller nånting sånt heter den! Och snart har vi lunch, skit hungrig, men äcklig mat, som vanligt, suck! Sen svenska, haha sa nyss till Emelie att hon har gått på 2 svenska lektioner sen vi började skolan, hahah bra däär! IG varning! och sen går nog Emelie med mej hem från skolan, för hon börjar jobba kl 4, å värt å gå hem 5743853 mil i kylan å vara hemma 3 minuter sen gå till jobbet, nej nej, vi ska äta mina runda mackor, å Emelie fattar ingenting, haha! 

Och idag är det prick en månad kvar till julafton YEY! 

Postat av: emelie

Haha nej jag orkar fan inte gå hem så långt ! jag sover hos dig jag pallar inte gå hem ikväll ;)

2008-11-24 @ 11:23:07
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Karin

YEY!

2008-11-24 @ 11:24:59
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0