För mycke!

Ja ni hej hej, sitter här och mår inte alls så bra, vart lite mycke igår kanske.. Började somsagt hemma hos mej å förkrökade lite, sen bussen till stan kl 8 sen taxi till MALMABERG! Gusten sa att han bodde på haga, men han bodde ju vid robin i malmaberg, haha men gus betalade ju taxin så vi slutade tjata, sen när vi kom dit så pyntade vi lite med rosa hjärtan i taket och började spela lite jag har aldrig å sanning å konsikvens, roligt roligt, men nånstans där vart de för mycke, öhm.. ja gjorde en karin å låg på toan resten av kvällen, förlåt om ja förstörde eran kväll folket! Sen åkte vi nog hem på nått sätt för ja mådde dåligt, lite svart på slutet där! Vaknade runt 7 imorse, sprang till toan och ah .... , drack lite vatten å somnade om, kl 11 vaknade jag igen, då han jag inte till toaletten så fick bli papperskorgen! Bläk, inte så mycke på torsdag när det blir kryssningen!

Nu ska jag försöka få i mej lite mat oxå, för våran "far" har ju inte bjudit sina "barn" på mat! Tack för den... Finns mer bilder på bilddagboken där jag heter BKLK kikia gärna där å kommentera..



  



Postat av: gus

HAGA! som sagt :) Trevlig kväll iaf så länge du kunde stå xD Blir bättre nästa gång :) puss

2008-11-09 @ 16:13:48
Postat av: Linda

Haha jösses! Aldrig att du får dricka så mkt på kryssningen :O då får du ligga ensam i hytten. ;)

2008-11-10 @ 17:36:28
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0