Går du oxå i hp? Gör testet!

Tog den här saken av Emelies blogg, hon å sandra drygade tydligen igår, å alla som går i hp ska såklart göra testet å se om ni är en äkta vara!

Svara så bra du kan.


1. Jag vet hur min anal ser ut för jag har använt en spegel för att kika på den: Varje kväll, för den kanske har ändrat utseende?

2. Har du druckit julmust ur näsan:Nej men har druckit med munnen å de har kommit ut ur näsan.

3. Jag skriker "HITLER ÄR HÄR !" varje gång jag ser en bild på tomten: Nej hitler är väl död?

4. Jag har aldrig gjort en karin och spytt ner ett heltkök, fast jag igentligen varit nykter: JAG HETER KARIN! 

 5. Jag har använt pubishår i matlagningen : Extra krydda i maten! mums...

6. Jag har tagit adam sörensens bloggande mycket seriöst: Drygar han bara?

7. Jag vet vilken stad jag vill bli född i: Nej ingen aning.... Kanske tallin med emelie?

8. Jag skulle lätt ha sex med min bästa kompis pojkväns systers bror om ja hade gula shorts: Ja förfan, jag går ju i hp? där har alla sex med alla? Eller johannes vad säger du?

9. 40+ eller 90 -:
5

10. Jag har aldrig blivit så arg att jag kastat en dörr i huvudet på min pappa: Jag har ingen pappa

11. Jag heter inte Jonas och jag har aldrig haft sex med en dvärg: Njaaa de låter jag linda sköta

12. Erkänn att du petat i näsan och torkat av de på din kompis vägg: Flera gånger fan!

13. Jag har aldrig varit rädd för någon i Handels klassen på Kantzowska, tex Sandra Ooo : Jag är rädd för macke B

14. Jag har då inte somnat på en lektion och vaknat av att nån stryper mig? ska vi inte tala om, okey?

15. Jag vet att jag ramlat i en damm med vita jeans... Nej det är bara emelie som kan göra något sånt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0