Inte min dag idag.

hej hej hej, kan fortfarande inte sluta tänka på det som hände i fredas! Och idag är det verkligen inte min dag, trött å tjurig så de kommer gå ut över alla som pratar med mej, å sen ska jag till milla å plugga matte om ett tag, å de kommer ju inte göra så att min dag blir bättre... usch hatar skiten!

Sov hos anna inatt, skönt å få vara själv i en hel lägenhet, länge sen de hände... fast mamma e ju inte hemma så mycke nu för tiden så kan ju säga att ja e själv ganska mycke, men ska åka till milla å hjälpa henne städa sin lägenhet nu, sen plugga plugga å plugga... Hare bra så hörs vi.

Postat av: mikkaelo

sv; haha, ja! :)

2008-11-23 @ 12:56:44
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0