Ja men durå

Om 20 minuter ska jag gå och möta emelie å sandra, sen bar de av till stockholm, och ja å emelie kom fram till att där kommer vi bara få en äcklig torr bagett med ett helt smörpaket på, så den mackan kommer jag inte äta, å det är den ända maten vi kommer få idag, sen kommer vi hem runt 4, då hinner man inte äta heller! haha så kul att ja kommer bli piss full ikväll, å alla piller ja äter så kommer ja spy ännumera.

Fick nå piller av anna igår, mot hud, hår och naglar, å kan ju säga att dom smakar piss, fast man ska ju bara svälja dom med vatten, men ändå smakar bajs... Ne nu ska jag nog klä på mej, mamma säger att det är jätte kallt ute, usch jag som inte har någon vinterjacka, inte har jag råd med en heller, ojoj hur ska det bli i sälen? Haha om jag ens ska me, det beror på Carl, om han kan hjälpa mej å gå ner några kilo, träningen börjar på måndag, haha!

Men hare bra så ses vi kanske på krogen ikväll alla läsare! PUSS

Postat av: Carl

kan du ge dig på, trots min brutna näsa så ska vi köra igång, SÄLEN SKA DET BLI! :D pusso :)

2008-11-22 @ 03:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0