Lediga idag

Vill ni veta hur det ser ut i mitt huve just nu!

????????????????????????????????????????

Ungeför så!

Idag har jag inte gjort ett skit! Ont i halsen fortfarande och huvet ska vi inte ens tala om! Sen skulle jag plugga lite matte, men fattade inte ens första talet, så frågade emelie om några frågor, hon e iaf lite bättre än mej, men bara lite! haha nej jag kan ingenting! Senare kommer Milla hit, ska hämta lite kläder, äte här å plugga lite matte med mej, om hon kan!?

Imorrn blir det skolan, å på kvällen blir det nog att leka med G! Kirra lite film å så ba!

Ah vet ni HJÄLP! När ja gick på toa imorse så såg jag väldens största spindel sitta på väggen! Höll på att ramla i toan och mitt hjärta stannade! Sen tänkte jag, ahaaaaa det är mamma som försöker lura mej! Så gjorde det jag skulle sen gick ja in i mitt rum, en halvtimme senare gick ja in i badrummet, och gssa vad? Jättespindeln hade flyttat på sej, va på golvet nu! Så det va inte mamma som lurade mej, släckte och stängde dörren så fort jag kunde.. och när mamma kom hem fick hon döda spindeln, hahha svetten ba rann på henne! LIVRÄDDA båda två, asså jag lovar er, den va lika stor som i en overklig film! Skakis forfarande.. Tänk om han har syskon!?

Bild på Milla som snart kommer över, den jätte stora spindeln och sen vill jag visa er hur smart jag egentligen är !








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0