Rubriksch

Ja igår ikväll gick jag från datan runt halv 10 för å kolla på en film innan jag skulle sova, hann se 30 minuter sen slocknade allt! Strömavbrott, lagom läskit! Kolsvart överallt, då vare väl bara å leta efter badrummet å försöka borsta tänderna så bra som möjligt i mörkret, hahha å kan lova er att det inte va lätt! Sen vart de väl bara å sova, fanns inte så mycket mer att göra...

Snart ska ja ta ut ricki sen dra till Milla å göra klart skit matten... Å har börjat blivit frisk nu oxå, så kanske man kan börja promenixa å träna mer å mer nu? Men emelie e ju fortfarande sjuk, så får börja gå långa och svettiga promenader, men bli frisk snart gneta, jag vill boxas!

En bild när jag va liten och fet, å håller på å bli så nu igen, så nej nej! Men bra söt va jag väl?



Postat av: Jacqueline

Hehe, då vet ja :) tråkigt att han åkte ut ju, han va ju lyyx! :P Söt bild btw, Pusskram :)

2008-11-10 @ 12:57:23
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0