Sminktös om 20 år?

Fan va trött jag är på Emelie Eggen Pettersson just nu!

Men ska inte prata mer med henne idag för då kommer vi bli osams... haha

Skulle ha tränat idag men nej nej, orkar inte gå in på det! I skolan idag, alla 3 lektioner YEY å jobbade faktiskt på alla tre.. Solt över mej själv, men mindre stolt över att jag har ätit massa godis idag och klockan är inte ens halv 4...
Kl 1 kom anna å em hit med en stoor fin strösselkaka å ville fika, säger karin nej till det? Nej tyvärr.

Eftersom ja inte ska träna senare så ska jag snart hem till anna å äta mat, sen gå upp till bettan å hälsa på sen hem till anna igen å sola... skönt skönt!



Emilie skulle sminka sej lite, she is goooood! Eller vad tycker ni?





Mums på den goda strösselkakan!


Postat av: emelie

förlåt :( Du , jag tror inte det finns nån som säger nej till en sån där strösselkaka! Det är ju cp gott.

2008-11-18 @ 18:24:02
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Sofia

snyggt (Y)

2008-11-19 @ 08:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0