Tiden går för fort

Jäkel ni vad tiden går fort, för fort! Redan torsdag igen! Idag har jag faktiskt bakat knäck haha skit goda! Sen kom Fia hit med en klänning jag ska ha imorrn, för det blir nog krogen, men venne vikka som ska me eller hur det blir, får prata med Emelie mer om det imorrn.. Å imorrn blir det oxå stockholm med skolan, på nån mässa, drygt, men de va ju frivilligt, så vi anmälde oss för en månad sen, men nu ångrar jag mej, men bara åka dit då, åker 8 å kommer hem runt 4!

Ska göra mej i ordning nu sen hem till Anna å städa åt pedro, sen kanske sola, hoppas på de, sen hoppas jag oxå man får laga våran godaste kyckling-gryta, mums! Älskar den...

Hörs nog lite senare


Ville lägga upp den här bilden på den sötaste snart 3-åringen jag känner!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0