Torsdag eller nått

Åkte till stan i morse med mamma å mormor runt 10, åkte till sjukhuset först så mamma fick ta massa prover å se om hon är sjuk eller inte.. för högt eller lågt blodtryck eller nått skit! Sen gick vi i lite affärer, köpte en jacka, inte helt nöjd med den, men orkade inte stå där å prova alla 100 gånger om, så tog en ba! Skön är den iaf, sen köpte ja oxå ett par termobyxor! Eller mamma betalade allt, ja har ju inte ett öre! Tack tack mammi, sen skulle ja oxå kolla på skor, vilket jag hatar, blir ba tjurig när dom är fula å sitter fel, gör ont i tårna och skit, så får gå i mina sköna men kalla svarta tygskor hela vintern YEY hahah! Om ungefär 45 minuter ska jag gå hem till Emelie sen går vi med micke till tåget som går halv 5, sen vidare till boxningen! Inte på så bra humör att träna, mår illa å ont i huvet, men måste man så måste man, blir nog kul när man väl kommer dit! Kul tränare har vi iaf :M Å ja kommer väl få köra dubbelt så hårt för jag råkade trycka i mej en 4de del av en pizza (A) PUSS hörs senare..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0