HELP

Börjar få ont i halsen känner jag, men får väl skylla mej själv, för att jag går med så lite kläder när det är 78321 minut ute om kvällarna! Känner att jag vill göra nånting med mitt hår, men vad har jag ingen aning om, snälla hjälp mej, hur tycker ni?

Har ju haft endel olika hårfäger å frisyrer som ni kanske vet! Men nu är mina ideer slut.. HELP ME!





  


  




     

En del av dom iaf

Nu ska jag hem till anna å mysa för mej själv, mamma e barnvakt åt ungarna så orkar inte gå upp kl 7 på morgonen, så ska sova hos anna som sover i stan, ska kika lite film å bara tare lugnt. Fundera över mitt liv! Haha...

Postat av: madde

rakat på ena sidan :) sen uppklippt där bak så de blir spretigt o fluffigt typ

2008-11-22 @ 21:20:07
Postat av: mikkaelo

Fan va fin du var i rött hår!

Jag har också ont i halsen, jäkla skit ;p

2008-11-22 @ 21:26:59
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag ska nog träffa henne imorgon så jag säger till om pengarna då :) Får hoppas på att hennes kort funkar. Hur mår gusten föresten?

2008-11-22 @ 21:53:23
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0