tokig?

I mitt liv händer det nästan ingenting, jag går i skolan när jag orkar å på helgerna super jag med mina vänner! Fortfarande kär i mitt x sen ett halvår tillbaka, ja fattar fortfarande inte att han inte vill ha mej tillbaka.. Hahah är jag dum i huvet? Nej nu får det bli ett slut på de här, jag vill glömma den kille.. Iaf glömma mina känslor för honom.

Tänker hela tiden, ne han vill inte ha mej.. Honom kan man inte lita på.. Han kommer såra mej, men varför inte bara ha kul för studen å se vart de leder sen? Så sårad som jag har vart dom senaste månaderna har tagit priset.. Så blir jag sårad igen av nån så vet jag att ja inte kommer bli lika sårad som jag har blivit av honom, för så ledsen kan man nog aldrig bli i hela sitt liv, förkrossad.. Å nu vill jag bara vara glad!
Har ingen aning om vad jag skriver om nu.. men så ser det ju ut i mitt huve fast 1000 gånger värre?
Lev livet förfan!


Idag va jag i skolan, sen när jag kom hem skulle jag ringa och avboka en körlektion som ja har på onsdag, men vill inte köra den för då måste jag köra disel å det kan eller vill jag inte göra.. Så fick en ny tiden den 13 november, och det lät ju bra? Tackade för den nya tiden och la på luren... Precis när ja la på luren så kom jag på, FAN då kan jag inte, då ska jag ju på maskerad kryssningen med brudarna, hahah jävla skit. Å nu vågar jag inte ringa och avboka den jag nyss fick, så får göra det en annan dag. Nu ska jag fortsätta kolla på vänner, så som mitt liv alltid ser ut, skolan sen vänner, kollar på sesong 6 just nu, å skrattar för mej själv!

Postat av: hanna

vad är de för skillnad påa tt köra en vanlig bil o en diesel bil?:)

2008-11-03 @ 17:11:27
Postat av: Karin

Det är nått med att den går fortare om man bromsar i en viss fart, fattar ingenting, men den är 100 gånger svårare att köra...

2008-11-03 @ 17:31:02
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: hanna

okej, det hade jag ingen aning om :D men nu vet jag hehe

2008-11-03 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0