Ännu en dag

Idag har vi vart lediga från skolan som alla andra torsdagar, skönt skönt.. Idag har jag inte gjort så mycket, övningskörde till dagis så Anna fick hämta sina pluttisar, sen ner på ica å hämtade mamma, sen hem... sen kollade jag på lite oth, sen hem till Milla och tog en cillani! Imorrn blir det två lektioner i skolan, sen hem å dona sej, sen kanske hem till Linda på förferre? Sen blir det nog konrad, längtar himla mycket faktiskt, känner på mej att imorrn kväll kommer bli en bra kväll!



Just ja, jag ska nog förbättra min bruna hårfärg ikväll oxå!

Postat av: Linda

Haha, vadå tar förgivet att jag ska ha förkrök ;) men de låter nog som en bra ide :D

2008-10-23 @ 19:40:58
URL: http://Ljansson.bilddagboken.se/
Postat av: Sofia

Det kommer bli en toppenkväll så dina instinkter stämmer ;)<3 Älskar dig

2008-10-23 @ 21:11:58
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0