BAKIS

Ja igår vart det konrad med dom bästa, och det var sjukt jävla roligt! Men inte lika roligt å vakna dagen efter, bakis som bara den! Å skulle upp halv 10 å vara barnvakt, inte det roligaste, ba ta 4 ipren å traska till Anna...

Nu har jag vart barnvakt hela dagen, Aleks åkte på kalas kl 3 så har bara haft Em å ta hand om idag, vi har fikat och lekt i lekparken, och nu kollar vi på film... Men ska nog lägga skit ungen snart... Å Aleks kommer snart hem igen, då blir de å kika film å tv med henne, men vill bara lägga alla barn och gå å sova själv! Fyfan vad jag är trött, å Em kommer väl vakna runt 6 imorrnbitti, ååh jag orkar inte, vill hem just nu, hahaha... Och vimmelbilderna har ju inte kommit ut än, vill se! Hihi.. Ne nu ska jag borsta bort tandtrollen på skrutten och lägga henne i sängen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0