Blod

Igår boxades vi så blodet sprutade hahah och då skojjar jag inte, blödde på knogarna för vi körde utan handskar, men lite får man väl tåla, men himla kul träning över trött och skrattade åt allt!

Imorse gick jag upp kl 7, för skulle ut å gå med Emelie innan frulle, jobbit men skönt... Och nu sitter jag i skolan och fattar ingenting om nånting. Slutar kl 5, då blir det hem och byta om sen träna igen. Men lediga imorrn fett skönt! Men ska ju upp kl 8 då ändå så.. PUSSPUSS


Postat av: Sosso

Haha visst kan jag göra det, men vad vill du ha på den och så :) Kanske inte blir skiiiitsnyggt :) haha men kan försöka <3

2008-10-01 @ 18:25:32
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0