Frajdaj!

Blogg blogg nu skriver jag igen, fredag idag och jag har gjort en hel del. Nu ska ni får höra! Gick upp kl 8, gick till skolan, slutade 11, då gick ja å mina flickor till baken för att betala sälen, äntligen klart! Nu fattas det bara, på med mössan, öppna en cider, på med finklänningen å Parta loss! YEY! Efter banken åkte jag anna emilie och aleks till busborgen, jag körde! haha.. Är mn 18 eller 3 år? Ja man kan ju undra, skit kul där! Ba få leka sönder å låssas att man e liten bäbis på nytt, helt underbart!

När vi hade lekt av oss allt fett, så åkte vi hem till anna å lagade mums mat, kycklinggryta med ris... och gele! Sen kollade vi på trollsommar ( bästa filmen från 70 talet ) Rekomenderar! och åt glass å godis! Runt 10 somade aleks som en stock på soffan, och runt 11 efter idol, vart det för mej att gå hem, mörkt, kallt, blöta löv överallt på gatorna, och vinden blåser i träden, lite kusligt, men en sak ska ni veta, kände mej faktiskt 50% modigare, för att jag har börjat boxas, ja e inte så jävla bra, men lite modigare kände jag mej allt, Hihi!


Eftersom min dator är helt dum i huvet och paj! så får ni inte se någon bild idag heller!

Nu ska jag ba kika runt på internet och sen ska jag nog sova! PUSSPUSS

Postat av: emelie

haha jag är fortfarande lika rädd

2008-10-11 @ 14:57:28
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0