HOJ

Sitter här mätt och belåten, och kollade nyss på filmen TAKEN, himla bra! Den kan jag rekomendera om ni inte redan har sätt den... Har tydligen fått klagomål om att jag skriver för korta bloggar? Hm... bara för att du inte har någon alls? Dags att dona nu va? Sitter och funderar lite här, så många tankar i mitt huve just nu, och bara dåliga! Trött e jag oxå! Vart en hård dag i skolan! Och inte får man sova ut imorrn heller, blir väl ut å gå innan frullen, för tränade ju inte ikväll, å vikten går inte ner av att sitta hemma å äta godis, som man skulle vilja! Sen kanske det blir stan imorrn oxå? Får se, hur det blir med det! Nu ska jag kolla lite Vänner, och bara dega vidare framför datan! HOJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0