Korv å ägg med einari

Övningskörde runt runt i hallsta idag, det går bra.. Det är bara teorin jag måste börja läsa, men så himla svårt, jag kan ju inte plugga själv, måste ha någon som peppar mej å har tålamod att nöta in sakerna i mitt huve, samma sak med träning, jag går inte ner i vikt om ingen ger mej en putt i ryggen ibland. Bara sån jag är! Efter jag kört klart så åkte vi hem till Anna å fikade lite, sen målade jag Em som ett troll, för dom har troll maskerad på dagis imorrn, såå söt hon kommer bli! Och såklart skulle hon måla i mitt ansikte då, haha jag vart nog snyggare än henne! Men eftersom min data fortfarande är lite Cp, så får ni tyvärr inte se någon söt bild på oss! Ingen träning idag heller och nog ingen imorrn heller, för Emelie börjar bli sjuk, å inte så roligt och gå dit själv, så får träna på min egen hand om jag nu måste de, men skönt å bara få vila ibland oxå... Nu ska jag fortsätta kolla på sesong 3 av oth, nog den bästa sesongen av dom alla, men den påminner så mycket om nånting som jag inte alls skulle vilja bli påmind om!


Postat av: Anonym

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2008-10-22 @ 15:06:46
Postat av: Sofia

snygg layout elr hur de nu stavas :D

2008-10-22 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0