Ont i magen

Nu har jag kommit på vad jag ska klä ut mej till på fredag, när det är maskerad på konrad! jag ska vara en army girl, så jävla bra! Ska klippa sönder mina byxor som redan är förstörda, till en kjol å dona lite andra saker, längtar som fan.. Kul vi ska ha tjejer, Vi är sånna som planerar 100 år innan, det är lixom ba söndag idag, men lika bra så man inte sitter där sista minuten å inte vet vad som händer... Har nyss vart ute och gått lite med Anna å Em, ska nog hoppa in i duschen snart sen somna framför en skit film, somsagt sov inte så mycke inatt... Och längtar till andra avenyn ikväll gör jag oxå, snälla klockan bli 8!




Kände bara att jag ville lägga upp den här bilden... Hahaha det är på Ronja som inte kunnde hålla sej när vi väntade på bussen till västerås i fredas innan det blev konrad.
Nöden har ingen lag!

Postat av: Anonym

Hahahahah :D Riktigt kul kväll !

2008-10-26 @ 16:32:17
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0