Toors dag

Vaknade runt 11, tog ut ricki på en promenad i plask vädret, efter det åt jag fil med päron i, jaa faktiskt gott! Prova själv... Sen efter det duchade jag å donade mej, halv 2 kom Linda å Nina å hämtade mej, åkte in till stan å kikade lite överallt, men köpte ingenting, eller jo en sak, men det är en hemlis för er alla läsare! Sen efter stan vart de hem till kusinvittamin och Linda fick dona hennes dator, installera massa saker å dona, sen vidare hem till mej och donade lite på min dator, och nu äntligen är alla kontigheter borta som jag klagade så mycket över förut, tack tack Linda! Och Jaaaa är ganska så mycke nervös, bokade nyss halkan! Är ett tag kvar men iaf, kommer väl dö eller nånting! Så vill ni lära känna mej eller säga nånting till mej, så gör det nu innan halkan, för efter det kanske jag inte lever längre! Haha

Och har ju lovat att nämna Joonas norrlänningen från östersund i min blogg, så får la göra det nu! Och jag bara längtar tills du å Rickard kommer ner å hälsar på igen!
  PUSSPUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0