Tråk måndag

Du har gått vidare, så varför kan inte jag oxå göra det? Varför vill jag ens ha en kille som inte älskar mej tillbaka? För jag älskar dej, och jag kan inte sluta tänka på min första riktiga kärlek, hade kul med dej, va lycklig med dej, kunde vara mej själv med dej, svajit men jag älskade dej, vill du inte försöka älska en tjej som älskar dej mer än nånting annat?

Idag blev det ingen träning, för emelie bangar! Så venne riktigt vad som händer idag, imorrn har jag bara en lektion på morron kl 8, matte. Sen inge mer skola för mej förns på fredag, då jag bara har 2 lektioner, skönt som fan, men de bli väl bara att man sitter hemme å gör ingenting, som vanligt... Men hoppas verkligen på att maskerad kryssningen blir av! Skulle vara så jävla roligt! Men vart får man pengarna ifrån? Jadu... haha 0kr i min ficka.. Ne nu ska jag kolla film eller något annat tråkit, å sen måste jag nog plugga svenska, så jag iaf har det klart: PUSSPUSS


Postat av: Anonym

äre blondinbellas kryssning ni ska på?

2008-10-13 @ 15:53:36
Postat av: sofia

// sofia ;)

2008-10-13 @ 15:54:23
Postat av: Karin

ah :D:D:D

2008-10-13 @ 18:31:39
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Haha, de har jag ingen aning om faktiskt :P snart hoppas jag!! Skulle du vara boxare eller hur var de? :)

2008-10-14 @ 15:43:44
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: karin

Får se hur det blir med de :)

2008-10-14 @ 20:31:01
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0