Utkast: Alla säger ...

Alla säger ja ja soo what? Du klarade halkan? Det gör väl alla? hahha jaa men jag är skit glad för att jag klarade den, får jag inte vara de? Haha joo tänker vara glad ända tills imorrn! Och jag har vart glad hela den här dagen, när ja kom hem från stan, så fråga Emelie om ja skulle me å simma, så åkte till sporthallen å simma 40 min, så jävla mycke folk! fick nästan inte plats för alla gammlingar! sen tog vi en "fika" haha.. Sen åkte jag hem å då kom R å hälsade på ett tag, men sen dissade han mej för Adam å Macke.. haha fan ta er! ;) Så vann jag 50 spänn på triss idag oxå, haha överlycklig för dom oxå, för behöver verkligen dom 50 spännen.. Nu sitter jag här helt ensam å lyssnar på den bästa jullåten som finns! Fick den nyss av Linda, hahah vi älskar den låten! Den heter dårå "Julen är här", något man vill ha julafton nu eller! haha nee nu ska jag kolla på gossip girl! Pusspuss

Postat av: AMELIE

De är inte långt kvar till julafton! Längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0