Helgen

Och idag är det söndag, idag ska jag bara sova hela dagen å inte göra ett skit! Eller ´jo ska möta Emelie vid coop halv 4, men sen hem å inte göra nått... Å andra avenyn börjar ju ikväll oxå! FAN VA KUL!

I lördas sov jag bakis i min säng, så ringer gusten å säger kom ner till maxim om 2 minuter, jaha? så gick jag ner i mina fina pjamasbrax, sen kollar han på mina pjamasbrax å säger! Haha vaa? gå upp och byt om vi ska ut å gå! VAA? NU? jaa nu... upp å byt om.. Jahaja, vart svettit å hoppas man gick ner några kilo på den promenaden, på kvällen vart det hem till Anna och äta tacos och kolla på Lilja 4-ever, himla bra film.

I fredas va det fest hemma hos Sandra, himlans trevligt, men vart lite depp på slutet, men de behöver vi inte prata om!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0