Hhaha

Heelooo! Igår va en himla trevlig dag, Emelie bjöd på potatisgratäng, fläskfile och sallad, fan va gott de va, och sen vart de såklart chokladpudding till efterrätt, Yammi! Sen kollade vi på idol och sen vart de konrad, lite segt i början men sen senare runt 12 kom de iaf lite mer folk, för löning efter 12 ju! Trodde det skulle bli en dansa med tjejerna å bara va med tjejerna kväll, men lite hångel vart de oxå! Får la se om det leder till nått eller nå, men det behöver vi inte snacka om! Haha... Nu e klockan typ 9 och jag ska snart till bulten å jobba? Venne vad det är jag ska göra, dela ut reklam? Snälla säg att jag inte behöver cykla runt hela hallsta med reklam? Nej nej det orkar jag inte! Fan kom hem halv 3 inatt och gick upp nu, ganska så sliten om ni frågar mej... Hörs gullungar PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0