Mörkt kallt och mysigt

Ja hösten är på väg nu som alla har märkt, tycker det är mysigt med Hösten, mörkt kallt och mysigt! Väntar bara på att löven ska börja falla, kanske lite lövkrig? Men vore ju mysigare om man hade någon att gosa med dom mörka kvällarna, lite tända ljus och en halsduk, men förra året vid den här tiden va jag oxå ensam, och se jag lever fortfarande! Alla som e ensamma börjar bli depp nu när det blir kallt och mörkt, men när första snön kommer, allt blir ännu kallare och snön faller ner, då blir K ledsen, om hon inte har fått sin del av sitt hjärta <3 Och det tror jag inte på! Och tror heller inte vi kommer få en vit vinter det här året, kommer bara få slask från himlen, eller vad tror ni? Kanske är helvetet som är på våran sida just nu? Iallafall på min sida.

Den här veckan blir det att träna måndag, tisdag, onsdag och torsdag.. Får se om vi pallar killarnas träning emelie!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0