ÖÖÖÖÖÖÖÖ

Idag har inte vart min dag, började med att jag va uppe å kissade 4 gånger på natten, så sov inte alls nå bra, när ja vaknade på morgonen när klockan ringde så var de bara å börja sminka sej, för vi hade fotografering i skolan, men nej nej, sminket blev piss, å allt va bara fel! men tror jag fassnade på kortet iaf! Efter skolan gick jag hem å sov 2 timmar!
Runt 5 gick jag hem till Milla å Niclas, för nicke picke fyllde år, fikade lite sen drog ja å mötte Emelie sen vart de bara å träna fys på boxningen! Och venne alls vad jag har gjort med min handled, de började igår och nu gör den bara mer ont, får kolla upp de där om de inte går över, bara slagit snett eller nått... Hoppas vi på!

Nu sitter jag hemma hos Anna ny duschad och är barnvakt, vill hem å sova nu, men får sitta här till 11! Orkar inte!

Men PUSS på er!




Haha hittade lite gamla bilder på Annas dator, där va man inte stor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0