Svart

Jaa igår blev det ju utgång, vart först konrad, kom dit 2 minuter i 10 så kom såklart in gratis, JAJA! Va där till kanske halv 1, sen gick vi till Billobob, där vi träffade, Ville, andre, amelie, hennes pöjk, pontus, emil, sonny å några till, va soft!

Å kvällen innehöll, skratt, sura minder, dumma ord av och till bästa vänner, spyor, hångel, teqila, nästan allt som en fest ska innehålla.

Faktiskt inte bakis idag, milla väckte mej på dan å sen åt hon hos oss, länge sen man såg den bruttan! Trodde nästan du hade flyttat till afrika eller nått!?

Ne men kvällen får en 5:a av 10!


Och från en sak till en annan, så nu är han deleted! Ja, borta från mobilen, blockad på msn, får la se om han försvinner nån gång från mitt huve eller mitt hjärta! Svårt att tro, men han sa att jag skulle sluta hoppas, ska försöka, men jag vill inte! Men jag vill ju inte vara ledsen, så kanske lika bra, men just nu är det så jävla svårt att bara släppa taget... VIll inte, men måste väl!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0