Ah men gud det luktar ju komage!

Tjenare, när jag linda å elin vandrade till station efter praktiken som gick sjukt fort idag! Så stog Emelie där utanför tåget, hon brukar ju aldrig åka tåg, så de va skojjit! Å Sandra kom in på praktiken idag, å sa att det kanske blir idol ändå! YEY! En tjej resa till stockholm på fredag natt, blir ju as kul! Så hoppas hoppas att vi får ta bilen så vi kan dra sen! Men återkommer till det när jag vet hur det blir, men håller tummarna! Haha Sten min lärare kom oxå in på Åhlens idag, å sa hej, å påminnde oss om nå man ska skriva om det stället man har praktiserat på å skit, så måste pata med Pia (chefen) imorrn, men tror hon e ledig å jag e ju ledig på onsdag, så får prata med henne på torsdag haha! Sa till Linda å Emelie som skulle till gymmet efter en tripp på ica, att jag har blivit osams med min våg! Den har överstigit helvetet! Så när jag kom hem så bytte jag kläder å satte upp håret och gick ut å gick en runda, vart en liten, för känns som mina fötter blöder nu! Men bättre än ingenting, nu ska jag lägga mej i sängen å kolla på nån dålig svensk film! Så hörs kanske senare pussss



Bara för att

Postat av: Emelie

Haha karin jag åker alltid tåg. Fast inte det ni tar :D

2009-04-20 @ 20:40:11
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0