Bio rio

Godkväll, gick hem till Milla å Nikke runt 5, spelade lite fotboll på tv-spel, va skit kul även om jag bara gjorde självmål! Haha sen gick ja å mötte Anna på samhället å köpte lite godis för att sen gå till saga bion å kolla på män som hatar kvinnor, sjukt hemsk film! Men himla spännande och jätte bra, kom kanske en tår på slutet, eller grät du Anna? Tror det kom en tår där med haha! Sen gick jag med Anna hem för att sen gå med mamma hem, men hon hade redan gått hem så fick skjuts hem från syrran av syrran, nu e jag hemma å ska kolla på andra avenyn på internet, men de hackar ju så jävla mycke så venne om jag pallar de? Lediga imorrn, skönt som fan! Får la se vad som händer då, pusss hörs imorrn!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0