Glad påsk på er gulingar!

Dagen började med att solen gick upp, stekandes mitt på himlen och Anna Aleks och Emlan kom å hämtade mej runt 11, så åkte vi till mossgläntan, man fick inte åka upp med bilen på grusvägen så vi fick typ gå 400 kilometer i skogen, eller vi valde å gå i skogen så nu är mina gula strumpbyxor helt svarta! Haha, ville inkräckta lite, men de behöver vi inte gå in på i detaljer! Åt massa påsk mat och sen fick vi leta efter våra påskägg och även gömma dom för dom andra, haha as kul ju! Tror jag å Emilie som e 3 år tycker det är ungefär lika roligt!

Så ringer Baby, och då frågar jag vad han gör, då svarar han, det vill du inte veta :/ , jo berätta? Jag är påväg 748383923 mil bort å jobba, ROLIGT! Neej saknar ju min gullrumpa! Men men får la klara mej utan honom några dagar.. Så han får sitt påskägg när han kommer hem hihi!

Så när solen gick ner bakom granarna så fick jag övningsköra hem, fan va de va länge sen! Känndes skönt å sitta bakom ratten haha, så ska väl börja ta tag i skiten nu så man iaf får körkort de här året, så sa jag förra året oxå haha men vill fan hare nu å sen köpa fetaste bilen för pengarna jag inte har!

Ikväll hade jag tänkt mysa med gull, men får la ta mina tre påskägg å lägga mej framför tv.n och tröst äta hela kvällen haha Pussssshörs senare




 

 












Postat av: bettan

Vilka härliga bilder!! I Love You! Moster!!

2009-04-12 @ 20:59:49
Postat av: milla

Haha de ser bra ut när emilie kommer där med bira:)

2009-04-13 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0