Gooo hatt

Godkväller, va hemma hos Anna tidigare idag å lånade lite filmer, eftersom jag inte hade så mycket å göra ikväller så.. När jag kom hem runt halv 7 så sa mamma att Annelie å kompani skulle komma hit, dom skulle snacka om Italien å skit, så vart å äta pizza å dricka lite vin med dom, sen har jag också kollat på två avsnitt av 90210, så sjukt bra, nu är de bara å vänta på nästa avsnitt ska komma ut! Kollade nyss på filmen "Glappet" eller e en serie i 6 delar, som e typ från massa år sen haha men de e en sån där dålig svensk film som man bara måste se klart på även om den suger pung! Så nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng! Så hörs imorrn, puss sov gottis!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0