Hero of war

Gokväll halft iallafall, imorse åkte ja å Linda med Robin till stan, ännu en skön dag å åka bil! Men nu är baby å jobbar igen, venne vart han skulle, några mil utanför örebro iaf! Men på praktiken va det faktiskt roligt! Fick dona massa bord å bygga om hur jag ville å dom vart jätte nöjda, sen var det Emmas sista dag idag, en praktikans, så hon bjöd på fika, mums! Sen skulle jag göra nånting på datan, skulle skanna typ 400 strumpor en å en sen skriva in hur många storlekar det var av varje å skit, sen när jag hade gjort lite mer än hälften så kommer en gubbe som jobbar där å skulle titta nått på datan, aah tror ni inte han delitar det jag gjort eller!?? Så jag fick börja om från början, suck! Men efter det tog jag ett eget insiativ eller va de heter å sa att jag va färdig å ville gå hem hahah, men klockan va ju faktiskt halv 5! Å mamma å mormor stog å väntade på mej, gick lite i affärer innan vi åkte hem, blev ett par brillor, sen skit snygg t-shirt och ett par trollor jag fick av mormor i påskpresent! Söt hon är! Men men nu ska jag väl kolla lite mer boggar som jag har missat, sen ikväll blir de kanske å umgås med Linda om vi orkar haha Pussss hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0