Hobby halvblank

Jätte roligt att skaffa facebook när man inte ens kommer in på sidan? Hela datan hackar ihop helt! Å när man väl kommer in å kan logga in sej så fattar man ändå ingenting, för men kommer ju aldrig in så man hinner lära sej! Super roligt, verkligen! Åt nyss en glass å ångrar mej som fan, gick ju ner 2 kilo efter idol helgen för man inte åt nånting, men nu e man hemma igen å äter värre än vanligt, ne nu ljög jag, men har jag väl börjat kan jag inte sluta.. Hoppas på att Milla blir frisk å hittar nå annat å ha på sej på valborg, annars så e den outfittsen klart! Om hon ska ha klänningen så får jag tänka om... Längtar som fan iaf, tror det kommer bli en toppen dag! Ikväller blir det väl bara andra avenyn sen sova, vart vet jag inte än. PUssss hörs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0