I hennes skor

Kollade nyss på filmen i hennes skor, soljligt, kom några tårar där i slutet! Helgen har vart skit, inte gjort nånting tror jag, eller tror jag har ätit mej igenom den här helgen, så jag å vågen är inte kompisar längre! Å imorrn börjar praktiken igen... suck säger jag bara! Men bara 3 veckor kvar nu, å studie dag på onsdag så blir bara å vara på Åhlens 4 dagar, skönt de! Känns så himla värdelöst när man vet att man inte kan få jobb, då orkar man inte bry sej, men måste ju få betyg så... Nu ska jag nog sätta på en till film, som jag kommer somna till, helt värdelöst, helgen kunde vi ha skitit i å bara fortsatt med att göra nått annat, ja venne... Puss!

Postat av: SOFIA

den här helgen har varit kanon juh! :D

2009-04-19 @ 21:26:48
URL: http://sofialinneal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja och det gick inte. Blir visst inge idol i år

2009-04-19 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0