Luggen åt fel håll, redan!

Hej hej hej sitter här å dricker lite vin å e klar donad å väntar på att Linda ska bli klar så vi kan kila till Tai sen, mamma tycker jag e fin upptill men inte ner till å jag tycker tvärt om, å Tomas vågar inte säga nånting haha! Kanske lika bra.. Fick en tröjja av min mamma idag, en vit kort ärmad som jag ska ha över min klänning på studenten om de blir kallt, så söt så! Vet ni vad jag kom å tänka på? Att jag tror man blir full eller iallafall hög på hårspray, alltid innan jag ska på fest eller ut så när jag har donat klart mej känns de som jag e full innan jag ens har börjat dricka, å börjar få ont i huvet... Å känner ju mej inte full dagligen, så tror de e för jag har mer hårspray på ferre än till vardags, tror ni jag har rätt? De tror jag! Men ska la fortsätta dona mej lite till, bättra på sminket lite till å sen kanske joyna mamma å tomas på balkongen å vara lite dryg hihi pusssss hörs imorrn när jag inte mår såååååå bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0