Ne men orkar inte

Godmorron på min huvevärk! Somnade med världens huvevärk och vaknade med en ännu värre! Inte roligt, så hur många ipren har jag inte ätit nu på en vecka? Emelie sa att jag skulle räkna, men tappade väl bort mej runt 7-8 om dagen haha.. Nej då, nu ska vi inte överdriva! Ska snart hoppa in i duschen å börja dona mej, för sen ska jag ner på samhället å handla lite sen hem till Anna hade jag tänkt, om hon inte tröttnat på mej, har vart där ganska mycke nu, men måste ju höra om bebisen i taket har något mer hon vill berätta..

Mamma frågade mej om jag ville åka till mossgläntan imorrn, det är min mosters sommarställe i färna, åka dit å äta lite påskmat å leta påskägg i det gröna gräset, klart jag vill de, men beror på vikka som följer med! Fia du ska med! Du har inget val haha, så kanske blir å åka lite fyrhjuling oxå? Om den nu funkar eller ens står kvar där? Jag har ingen aning, men nu väntar duschen, hejpaaa hörs senare pusssss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0