Nu är vi fast med en kass låt med låg volym!

Hej hej hej ooj va trött jag är, har sovit 2 timmar i en 100 graders varm bil på 36 timmar eller va de blir! Igår kväll så åkte jag å Linda hem till Sandra i sura, där Emelie å micke va, men micke åkte hem lika fort som vi kom, å linda gick å sov å jag sandra å emelie gick ut å gick en sväng för att inte somna, å emelie mådde dåligt så hon nästa banga, men vi fick med henne tillslut, för kl 2 åkte vi till stockholm! Va framme i stockholm runt 4, sen åkte vi runt runt å runt där inne i gröten för vi visste inte vart globen låg haha ganska kul! Träffade massa indier! Sen väl framme till idol kön som va ganska jätte lång! Så på men alla kläder man hade med sej å sen äre väl bara sätta sej på filten på den hårda assvalden mitt på lörda morron runt 5! Efter kanske en timme frös jag så jävla mycke å började få växtverk, så gnällde som fan å ville åka hem! Men ståg kvar i kön som bara växte några timma till i kylan! Runt 9 så banga ja å linda å gick ur kön å la oss i solen, lika kallt där haha så låg där i 2 timmar å filmade allas rumpor, som ni får se på film senare!

Runt klockan 11 så mådde ja å linda så sjukt dåligt, trodde vi skulle spy på alla! Så vi letade i kön efter emelie å sandra så vi kunde få bilnyckeln så vi kunde gå å sova lite i bilen, och oooj bösta sömnen jag har fått på mycke länge! Mmm va skönt de va å få sova lite! Så sen satt vi i bilen resten av kvällen tills klockan blev 5! Då sandra å emelie hade sjöngt klart, sandra stackarn gick inte vidare! Å vi åker nog inte dit nästa år!

Sålänge i bilen roade ja å linda oss med att kolla i kikaren, å sjunga små sånger, körde sång leken, jag börjar sjunga på en låt så när jag inte kan mer så börjar hon på en ny å sjunger en snutt på den å så vidare, tills alla låtar i hela jordklotet var slut..

Ja sen blev det hemresa, fan va skönt, helt slut nu! Men ska snart gå å möta linda, vi ska leka lite, får la se vad vi hittar på, kanske grogga lite? Groggga på minus 30 timmars sömn, kommer bli klapp kanon, sen ska jag hem till baby! PUSS

En rolig resa till idol med massa gnäll från allas sidor!

BIlder kommer imorrn, nu ska jag leka med L, pussss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0