Nu spökar det på riktigt!

Fyfan asså jag är livrädd, pratade nyss med Anna i telefon, sitter här å gråter nu! Så jävla sjukt läskit! Ska jag berätta hela historien då? Dom som inte tror mej är ju dumma i huvet, för det här är fan läskit på riktigt!

Det börjar med att vi för nått år sen hörde en liten gråtande bebis i hennes tak i hennes "stora badrum", vart rädda men tänkte inte så mycket mer på det.. I torsdas när vi skulle städa till hennes sköldpadda, så står både jag och Anna i badrummet, och hon håller på i handfatet och jag i badkaret, så hör vi båda en bebis röst som säger 2 ord, men hör inte riktigt vad hon säger! Men Anna trodde hon inbillade sej att hon hörde nånting så hon sa ingenting till mej, så reser jag mej upp och säger, Anna vem är det som pratar? Så sprang vi skrikande därifrån, grät för fullt så jävla rädda! Sen stog vi i köket och lagade mat, så åker hennes finaste röda vin glas ner i på golvet och går sönder! Vi va inte ens i närheten av det...

Och nu ringde Anna nyss och berättade att hennes köksklocka som sitter på väggen 2 meter upp, hade ramlat ner och tydligen hamnat utanför hennes sovrumsdörr! Och hennes sovrum är typ 3 meter bort, och dom hörde ingenting, ingen smäll eller nånting, och klockan kan inte ha ramlat ner och sen rullat dit, helt omöjligt! Fyfan va läskit!

Emilie Annas dotter som är 3 år, har sagt att hon har märkt att någon är runt henne, men kan inte berätta vad hon ser riktigt..

Och vi tror att spöket är en liten bebis som är instängd på vinden och försöker säga oss nånting! Usch börjar gråta igen fan! Riktigt obehagligt...

Postat av: Isabella

Nej men fysjutton vad läskigt:O:O jag tror på dig, eftersom jag vart med om sånt där själv. riktigt obehagligt.

2009-04-04 @ 14:13:46
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: anna

fan vad otäckt, ni borde ta dit ett medium!

2009-04-04 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0