Bläääääääää

Mjaaaa en dag avklarat! Ringde till bulten i morse, och enligt min pappa har inte lapparna om sommar jobb kommit ut, men enligt chefen på bulten som skriver ut lapparna så finns dom utanför hennes kontor och ska vara inne senast på torsdag, är gubben helt jävla hjärndöd eller!? Så nu kanske jag inte hinner söka dit heller, sa att han skulle ta hem en lapp å komma med den till mej senare, så får la se hur det blir med de! Och dom skulle bara ta in typ 3 stycken sommarjobbare, så lär väl inte få nå jobb där i sommar... Sen pratade jag med Pia, chefen på Åhlens, och dom hade redan sommarjobbare, som har jobbat där tidigare sommrar, så de sket sej det med, skit ställte då behöver man väl inte gå dit mer haha! Jag bara gnäller, å Baby vet man inte när han kommer hem? Saknar ju min pöjk! Fattar inte hans chefer de? haha! Nu ska jag kolla O.C och tycka synd om mej själv PUsssssshej hörs senare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0