Emelie pemelie!

Mooorning, eller ah klockan e ju mitt på dagen! Igår kväll runt 8 åkte ja hem till Robin å sov där, fast han fortfarande inte e hemma :/ Kollade lite på lilo å stich som gick på tv, sen somnade jag som en stock i den stora tomma sängen! Vaknade vid halv 11, åkte hem å tog ut ricki å nu sitter jag här, har nyss duschat å ska snart möta Emelie på samhället å loda runt med henne medans hon gör några ärenden, tror inte jag har träffat den token på säkert en månad! Om inte mer!? De e riktigt dålit av oss! Nu blir de ett halft vänner avsnitt tills jag måste kila! PUSS


Postat av: whaat

byxorna e ju sjukt heta, vart är dom köpta ?

2009-08-20 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0