För snygg!

Hej hej hej, gick å mötte Emelie vid halv 1, gick ner på apoteket, sen till coop å sen satte vi oss på en bänk å solade, då kommer de fram en gubbe, kollar på mej och säger "Det är olagligt å vara sådär snygg!" Haha ajaa..? Då svarade jag, de kan inte hjälpas! Haha, sen gick jag med Emelie till tandläkaren, satt där i 40 minuter! Sen ner till ica å köpte en glass å hade de skönt i solen å snackade massa skit! Blir förferre hemma hos mej på fredag sen skökrogen, fira mej å fitt, YEY! Kommer bli kanon! Sen halv 4 gick vi till hum, ja skulle hämta p-piller, vägde mej å kollade mitt blodtryck, de va bara bra! Sen fick jag veta att år 2006 vägde jag 52 kilo haha om de ändå vore så än idag!

Sen gick jag hem å nu sitter jag här å har hårfärg i mitt huve, svart svart! Kändes att de behödes med min utväxt.. Skulle gått ut å gått med Emelie senare idag, men mitt huve orkar nog inte de utan musik, så blir en kortare runda för mej senare..



Postat av: Emelie

Haha nu fick jag kommentaren!

2009-08-19 @ 18:11:08
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0