God morgon 2 gånger

Godmorron 2 gånger! Igår blev det fullt upp hela dagen, hjälpte Anna å flytta alla saker från ena lägenheten till den andra, blev några vändor! Så nu bor Anna å barnen i vårat hus, fast några portar bort, dom blir där i 10 veckor, OM inte mindre!! Å sen flyttar dom i i våran port! Suck, haha nej då, blir nog skojj, dom får hellre bo där än dom gör nu fan! Orkar inte gå in på ditaljer eller hur de stavas, så ni får vänta på bevis så ska jag berätta lite skräck historier för er mina goa läsare! Vi får vänta å se om Hon gillar oss!

Sov hos Anna inatt. för hon vågade inte sova själv i den nya lägenheten, de skulle ja aldrig heller våga, å ja sover aldrig mer där! Sov kanske max en timme, sen ringer hennes klocka på 07.00 och dags för dom å åka till dagis å jobbet, så jag går hem å sover vidare, inte tänker ja ligga där själv! Så somnade om i min säng, men ställde klockan på 10.30 för att sen ta ut Ricki, å Anna den jäveln har smittat mej, nu har jag bannemej oxå ont i halsen! Å inge tee har vi hemma heller, va ju super sugen på de, hm... Nu blir de lite vänner sen dusch, känns som de skulle behövas efter allt slit å svett igår, mysig jag är visst! Hörs


Gullan

Postat av: sanna

men åhh jag vill ju höra :) det är spännande med övernaturliga saker :)

2009-08-12 @ 12:28:40
Postat av: Linda

Koka upp vatten och ha i honung bara, istället för teet som ni inte hade. Gott det med :M

2009-08-12 @ 13:09:53
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0