Lite sisådär

Tjenixxen, Anna kom hit med kebabrulle tidigare idag, åt en halv halv, min mage har nog krympt ganska jätte mycke! Aja, vi kollade iaf oxå på alla hennes bilder från gotland, sjuk kul hade dom haft! Så nu e min kamera i mina händer igen... Sen åkte ja med henne å handla sen hem till henne, så ja kunde hämta min cykel, så ja fick hem den! Senare ska jag hem till baby å städa lite hade jag tänkt, sen kommer nog Linda förbi, så vi kan planera vadfan som händer! Gotland? Cykla ut o boschen? Gräva ner oss? Jag har ingen aning å de ska ske senast på tisdag!? Så blir en lugnt kväll med linda, å lite maränger! As gott å rea på ica, haha! Å imorrn ska jag hem till morfar å städa igen, 200 spänn ner i fickan då, lättförtjänat!

Fick en present av min mammi idag oxå, bara för jag har namnsdag idag, hihi, fick ett litet sött paket med en hundralapp i! Man tackar! Va ju ingen mobil, men de dög! Haha ne va jag snackar gojja, ska kolla lite bloggar nu sen typ göra nada å vänta tills linda slutat jobba, hörs PUSSS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0